مهدیــــــــــــــــــــــار

آغاز شمارش معکوس

1393/8/25 22:42
نویسنده : مامان الهه
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی من 

پسرکم مهدی یارم فرشته ی من  کم کم بارو بندیل سفرت رو ببند که کمتر از 20 روز دیگر زمینی میشی مسافر کوچولوی من 

دلم برای این روزها برای جرکاتت  که با هر بار لگد زدنت دلمو میبری تنگ میشه 

مامان جان این روزها واقعا برام سخت میگذره خوابیدنام راه رفتنام همه چیم سخت شده حتی نشستنامهفته ی پیش چهارشنبه رفتم دکتر و تاریخ بستری ام رو نوشت انشالله اگه خدا بخواد 15 آذر پایان انتظاره من و توست 

مواظب خودت باش و از خدا بخواه که سالم و سلامت بیای بغل مامانی

راستی گلکم عمه 3 یه نی نی دو ماهه تو راه داره سفارششو به خدا بکن تا این نی نیش سالم بمونه و بتونه این یکی رو بغل بگیره

راستی دیروز اتاق کوچولوتو چیدیم کم و کسری هست انشالله تا روز موعود اونارو هم میخرم پسرکم

دوستت دارم عشقم

پسندها (1)

نظرات (2)

نانا
27 آبان 93 0:30
مادرانه
29 آبان 93 1:00
انشاالله سیسمونی گل پسرتم مبارکش باشه و بسلامتی از وسائلش استفاده کنه...وامیدوارم بزودی فرشته کوچولوتو دراغوش بگیری